top of page

Syrengården 13 er sat til "skuffe" salg og det kan nu blive dit!

Opdateret: 5. aug. 2019



På dette websites blogindlæg vil jeg forsøge, at beskrive rækkehuset som har tjent mig og mine 2 børn, Mathilde og Therkel i 11 fantastiske år. Det er derfor også vemodigt, at jeg og børnene nu skal tage afsked med huset, som har rummet mange fantastiske oplevelser samt stået os bi, uanset vejr og vind.


Vi flyttede ind sommeren 2008 og tidspunktet er nu kommet for, at en ny familie må overtage pladsen og passe godt på dette skønne enderækkehus, som ligger i Holbæk. Vi skal videre, og flytter til Ørestaden og bliver en samlet familie. Min mand Lars har fået solgt hans hus og sammen starter vi en fremtid i København, som sammenbragt familie. Det glæder vi os rigtigt meget til.

“Er du/I interesseret i et mit skønne hjem, skal du kontakte mægler Rasmus Bergstrøm, Nybolig, som står for koordineringen af salget. Du finder Rasmus kontaktinformationer på forsiden.”


TYPE 100


I dette afsnit beskriver jeg rammerne for Type 100, som står for 100 kvadratmeter. Huset er opført i 2007 af bygherrer O.C. Huset A/S (NCC Enfamiliehuse A/S) og tegnet af Henning Larsens tegnestue.


Boligen består af et funktionsopdelt opholdsrum på 40,8 m2 og 3 værelser (oprindelig 2 værelser). Det største værelse som i dag er delt i 2 rum og adskilt med skydedør, er på 20,6 m2. Det ene rum har tjent mig som soveværelse og er det mindste rum. Det andet rum har tjent min søn og er det største rum. Dertil kommer endnu et værelse, som er på 14,1 m2. Gældende for alle 3 værelser er, at der er glasdør som kan åbnes, enten ud til baghaven eller ud til forhaven.


Badeværelset er på 5 m2, entreen på 3,6 m2 og depotet på 3,2 m2. Huset har delvist udnyttet loftrum, og der er installeret genvækstanlæg i hele huset.

Grunden er i alt på 331 kvm. og har 2 terrasser. 1terrasse for enden af huset mod carport og udhus og 1 terrasse i baghaven. Der er derfor mulighed for at gå fra forhave til baghave, uden at skulle igennem huset. Der er carport med plads til 1 bil og et stort udhus med bredde hylder.


I haven er der desuden nedlagt vandspejl, som går rundt huset fra endegavl ned langs et stort vinduesparti ud for køkken alrum og ender ud fra terrassedør i baghaven.

205 visninger0 kommentarer
bottom of page